• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Instagram w promocji sektora publicznego: jak wykorzystać jego potencjał

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznają Państwo od podstaw zasady działania media społecznościowego, jakim jest Instagram.

Ważne informacje o szkoleniu

Instagram, z liczbą ponad 9 mln użytkowników w Polsce, jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Jest narzędziem, które sektor publiczny może wykorzystywać m.in. do promocji. Podczas szkolenia jego uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować profil na Instagramie i efektywnie nim zarządzać.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Jak stworzyć konto instytucji sektora publicznego na Instagramie, jak publikować angażujące treści, w jaki sposób zwiększać zasięgi i pozyskiwać nowych followersów?
• Z jakich narzędzi korzystać, by ułatwiać sobie pracę, jak działać zgodnie z prawem?
To tylko niektóre z zagadnień, które zostaną poruszone podczas szkolenia. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę, dzięki której usprawnią swoje obecne zarządzanie prowadzonymi profilami lub przygotują się na rozpoczęcie działań na Instagramie.

zwiń
rozwiń
Program

1. Instagram od podstaw:
• Miejsce Instagrama w branży mediów społecznościowych.
• Skutki połączenia z Facebookiem.
• Rodzaje kont na Instagramie.
• Instagram i jego funkcje.
• Posty, relacje, rolki, wideo: jak z nich korzystać.
• Prawo autorskie: o czym należy pamiętać.
2. Sektor publiczny na Instagramie:
• Cele obecności w serwisie.
• Budowanie i wdrażanie strategii.
• Przepis na dobry profil.
• Jak tworzyć angażujące treści.
• Case studies z administracji publicznej.
3. Wykorzystanie potencjału serwisu w promocji:
• Najważniejsze trendy marketingowe.
• Algorytm: co warto o nim wiedzieć.
• Hashtagi: jak dobrać właściwe.
• Budowanie zasięgów organicznych.
• Działania reklamowe.
4. Narzędzia pomocne na Instagramie:
• Aplikacje do zdjęć i grafiki.
• Aplikacje do zarządzania treścią.
• Aplikacje do hashtagów.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy sektora publicznego odpowiedzialni za prowadzenie konta na Instagramie lub chcący rozpocząć komunikację w tym serwisie.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Pracownik sektora publicznego, który od 15 lat jest związany z branżą public relations i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Na różnych stanowiskach związanych z komunikacją i marketingiem realizował projekty m.in. dla sektora finansów publicznych. Odpowiadał również za kampanie CSR i PR regionów. Przez wiele lat był rzecznikiem prasowym. Zajmował się również komunikacją w największym polskim portalu społecznościowym nk.pl. Jest absolwentem politologii, filozofii, a także podyplomowych studiów z public relations.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.szczecin.pl
do 16 lutego2022 r.