Image layer

Image layer

Image layer

Profesjonalna obsługa klienta w tym klienta trudnego

Data szkolenia
16-07-2019
Miejsce szkolenia
Kujawsko-Pomorskie Biuro FRDL, ul. Unii Lubelskiej 4C (budynek Bydgoskiej Szkoły Wyższej), II piętro - wejście od Auli
Cena szkolenia
Cena szkolenia do 15.06 wynosi 298,50 PLN
Po 15.06 cena szkolenia wynosi 398 PLN
Pełny opis
ikonka pdf - dokładny opis szkolenia i karta zgłoszenia OPIS SZKOLENIA / KARTA ZGŁOSZENIA
Formularz
Formularz zgłoszeniowy
OPIS

Adresaci: Szkolenie dedykowane osobom na co dzień pracującym z klientem, chcące skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach, specjalistom ds. obsługi klienta pracującym z klientami indywidualnymi bądź biznesowymi we wszystkich formach kontaktu (bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym).

Cel i korzyści:

- poznasz różne typy trudnego klienta oraz nauczysz się skutecznych sposobów komunikowania się z nimi,

- udoskonalisz swoje umiejętności związane z efektywnym reagowaniem na trudnego klienta,

- rozwiniesz umiejętności asertywnego zachowania się wobec trudnych klientów,

- zwiększysz poczucie pewności siebie,

- będziesz bardziej elastyczny w sytuacjach nietypowych i zaskakujących,

- poznasz swoje mocne i słabe strony w komunikacji z klientem.

Prowadzący: trener biznesu, coach, doświadczony szkoleniowiec, wykładowca  z twórczym i innowacyjnym podejściem do zadań praktyki trenerskiej oraz konsultanckiej. Tworzy i promuje nowe, nieszablonowe rozwiązania wspomagające funkcjonowanie osób, zespołów oraz organizacji. Autorka projektów szkoleniowych dla firm usługowych, produkcyjnych oraz administracji publicznej

Czas trwania: 9.30 – 14.30

Cena: LETNIA ZNIŻKA! - na szkolenia od 1 lipca do 31 sierpnia 2019 r., pod warunkiem przesłania zgłoszenia do 15 czerwca br.

1. osoba: rabat 25% lub kupon rabatowy -100 zł na okres letni

2. osoba:  rabat 25%

3 osoba:   gratis

Powyżej 3 osób:  rabat 50% od każdej kolejnej.

Rabaty wakacyjne, całoroczne oraz przyznawane na podstawie kuponów nie łączą się.

Zwolnione z VAT w przypadku szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników JST oraz ich jednostek organizacyjnych oraz finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych.

W cenie: materiały szkoleniowe, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, serwis kawowy i obiad.

Rabaty całoroczne:

10% dla każdej kolejnej osoby zgłoszonej z tej samej instytucji.

20% dla uczestników z instytucji zrzeszonych w Kujawsko-Pomorskich Forach

Rabaty udzielane są od ceny podstawowej.

Rabaty nie łączą się.

Program szkolenia:

CZĘŚĆ I – KLIENT:

1. Wewnętrzna pewność siebie w oparciu o mocne strony w rozmowie z trudnym klientem.

2. Definiowanie pojęć i modele komunikowania się w obsłudze trudnego klienta:

  - komunikacja werbalna,

  - komunikacja niewerbalna,

  - zadawanie pytań otwartych i zamkniętych,

  - właściwy wizerunek.

3. Nauka kontrolowania siebie i swoich emocji w trudnych sytuacjach

CZĘŚĆ II– TRUDNY KLIENT:

1. Trudny klient – kto to jest i jak sobie z nim radzić.

2.Rozpoznawanie potrzeb i nastawienia klienta.

3. Klasyfikacja trudnych klientów:

  - klient agresor,

  - klient mądrala,

  - klient zagubiony,

  - klient czaruś,

  - klient cwaniak,

  - klient showman,

  - klient poganiacz,

3.Budowanie relacji z klientem

4. Asertywność w kontakcie z klientem

  - agresja,

  - bierność,

  - manipulacja

CZĘŚĆ III - KONTROLA I STRES W SYTUACJACH ZAWODOWYCH:

1. Obrona przed chwytami manipulacyjnymi, perswazyjnymi i erystycznymi klientów

2. Jak przezwyciężyć stres w trakcie i po trudnej sytuacji?

  - szybkie metody antystresowe,

  - metody regeneracji systemu nerwowego po ciężkim dniu pracy.

3. Wyrażanie empatycznych komunikatów.

Kujawsko-Pomorskie Biuro FRDL

tel.: (52) 321 18 90, fax: (52) 321 18 92
e-mail:
info@bydgoszcz-frdl.pl