Image layer

Image layer

Image layer

Social media i content marketing. Facebook i Instagram jako skuteczne narzędzia w promocji i komunikacji

Data szkolenia
10-12-2018
Miejsce szkolenia
Kujawsko-Pomorskie Biuro FRDL, ul. Unii Lubelskiej 4C (budynek Bydgoskiej Szkoły Wyższej), II piętro - wejście od Auli
Cena szkolenia
Cena szkolenia do 26.11 wynosi 350 PLN
Po 26.11 cena szkolenia wynosi 380 PLN
Pełny opis
ikonka pdf - dokładny opis szkolenia i karta zgłoszenia OPIS SZKOLENIA / KARTA ZGŁOSZENIA
Formularz
Formularz zgłoszeniowy
OPIS

Adresaci: Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, instytucji publicznych, pracowników samorządów lokalnych i organizacji samorządowych oraz pozarządowych.

Cel i korzyści: Uczestnik dzięki szkoleniu:

- zyska całościowe spojrzenie na promocję na Facebooku i Instagramie. Pozyskaną wiedzę będzie również mógł odnieść się do komunikacji za pomocą innych mniej popularnych platform społecznościowych,

- pozna kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie,

- będzie wiedział, jak zaplanować działania na Facebooku i Instagramie,

- będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał sprawdzone praktyki promocji w social mediach.

Prowadzący: Strateg, trener, założyciel agencji Social Frame. Pasjonat nowych mediów, content designu i opowiadania historii - wszystkiego, co związane jest ze współczesną sztuką komunikacji. Wraz z Social Frame współtworzył komunikację w social media dla takich marek jak: RMF MAXXX, BYTOM, ZNAK, Region Małopolska, Region Wielkopolska, Miasto Kraków, Skanska Polska. Jest również twórcą i opiekunem merytorycznym dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: Social Media & Content Marketing i Marketing Miejsc i Kreowanie Marek Lokalnych. Przeszkolił z zakresu social media i content marketingu kilkuset przedstawicieli firm, samorządów, instytucji i organizacji pozarządowych w Polsce.

Czas trwania: 10:00-15:00

Cena: Zwolnione z VAT w przypadku szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników JST oraz ich jednostek organizacyjnych oraz finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych. W cenie: materiały szkoleniowe, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, serwis kawowy i obiad.

Rabaty:

10% dla każdej kolejnej osoby zgłoszonej z tej samej instytucji

20% dla uczestników z instytucji zrzeszonych w Kujawsko-Pomorskich Forach

Rabaty udzielane są od ceny podstawowej.
Rabaty nie łączą się.

Program szkolenia:

I. Wprowadzenie do komunikacji w internecie:

  - jak powinna zachowywać się marka w Internecie?

  - podstawowe dane i trendy dotyczące zachowania ludzi w Internecie,

  - najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania social media w promocji,

  - częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach,

  - dlaczego strategia komunikacji jest tak ważna.

II. Facebook marketing:

  - portal Facebook i mechanizmy jego działania,

  - kim są użytkownicy Facebooka,

  - różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama),

  - zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku),

  - jak działa algorytm na Facebooku,

  - najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook,

  - narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,

  - pomiar efektów i statystyki,

  - reklama na Facebooku - typowe formaty reklamowe i ustawienie reklam.

III. Instagram:

  - portal Instagram i mechanizmy jego działania,

  - różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama),

  - zasady budowania komunikacji na Instagramie,

  - tworzenie i publikowanie stories (relacje),

  - najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści,

  - narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,

  - rodzaje reklam na Instagramie.

IV. Obsługa klienta:

  - twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?

  - w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?

V. Planowanie działań komunikacyjnych na wybranej platformie:

  - jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?

  - czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?

  - czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?

  - w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań,

VI. Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Kujawsko-Pomorskie Biuro FRDL

tel.: (52) 321 18 90, fax: (52) 321 18 92
e-mail:
info@bydgoszcz-frdl.pl