• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

E-marketing i promocja instytucji w sieci

online

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 lutego 2024 cena wynosi 399 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dedykowane przede wszystkim pracownikom wydziałów promocji, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

E-marketing i promocja instytucji w sieci to szkolenie zorientowane na wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego i promocji online (strategia, content, social media, SEO, systemy reklamowe) dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.
• Przedmiotem zajęć jest kompleksowe omówienie zagadnień i technik związanych z budowaniem i utrzymaniem pozytywnego wizerunku instytucji w sieci. Uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykorzystywania narzędzi, jakie daje Internet.
• Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które prowadzą lub chcą prowadzić działania promocyjne i marketingowe w Internecie.
• Zajęcia realizowane będą w formule warsztatowej – omawiane zagadnienia będą poparte licznymi przykładami za praktyki.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Uporządkujesz swoją strategię obecności w Internecie.
• Nauczysz się tworzyć zasięgowe treści, przyciągające uwagę odbiorców.
• Poznasz zasady, wpływające na widoczność w wyszukiwarce Google.
• Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, aby byłe lepiej widoczne w sieci.
• Poznasz skuteczne metody aktywności w social mediach.
• Dowiesz się, jak działają i jakie są różnice pomiędzy najpopularniejszymi systemami reklamowymi w sieci.
• Zdobędziesz wiedzę dotyczącą:
- marketingu i promocji instytucji w Internecie.
- podstawowych koncepcji cyfrowego marketingu (digital marketingu).
- zasad tworzenia skutecznych treści w sieci, zgodnie z SEO.
- budowania zasięgów w social mediach.
- zalet i różnic popularnych systemów reklamowych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Digital marketing:
• Podstawowe koncepcje i pojęcia.
• Budowanie strategii.
• Analiza sytuacji wyjściowej.
• Odbiorcy.
• Definiowanie celów.
• Przegląd i dobór kanałów komunikacji online.
2. Content marketing:
• Jak konsumują treści współcześni odbiorcy.
• Jak szukać pomysłów na treści dla naszych odbiorców.
• Jak tworzyć treści na potrzeby Internetu, które przyciągną uwagę.
• Sprawdzone formuły copywriterskie.
• Jakie treści publikować i w jakich kanałach.
• Jak wdrażać strategie mikrotreści i prawidłowo recyklingować content.
• Jak mierzyć skuteczność treści.
3. Social media:
• Użytkownicy serwisów społecznościowych i ich zachowania.
• Jak budować strategię obecności w social mediach.
• Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności.
• Algorytmy zasięgu.
• Social selling, czyli budowanie relacji w social media.
4. SEO - optymalizacja i pozycjonowanie:
• Jak działają wyszukiwarki i jak Google widzi Twoją stronę.
• Najważniejsze czynniki, wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania.
• Wybór słów kluczowych.
• Analiza kondycji witryny.
• Przydatne narzędzia.
• Optymalizacja treści pod kątem SEO.
5. Porównanie popularnych systemów reklamowych w sieci:
• Facebook ADS.
• Google ADS.
• LinkedIn ADS.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie adresowane jest do specjalistów ds. promocji, kadry kierowniczej, osób, zajmujących się zagadnieniami promocyjnymi, reklamowymi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 lutego 2024 cena wynosi 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 15 lutego 2024 r.