• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Warsztaty komunikacji inkluzywnej - różni ludzie, różne sytuacje, różne rodzaje komunikacji, różne narzędzia wspierające

Miejsce
Internet
Termin
07 lutego 2025
Czas trwania
09:00 - 13:00
Cena
449 zł
Zapisz się na szkolenie

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie zaprojektowane z myślą o osobach, które pragną doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne w zróżnicowanych środowiskach. Komunikacja inkluzywna to klucz do skutecznej współpracy w dzisiejszym świecie, gdzie różnorodność kulturowa, społeczna i osobista staje się normą. Szkolenie to skierowane jest do pracowników administracji publicznej, menedżerów, pedagogów, specjalistów HR oraz wszystkich, którzy na co dzień stykają się z wyzwaniami komunikacji w zróżnicowanych zespołach.

Ważne informacje o szkoleniu

Zapewne już dawno zauważyłeś/aś, że nie jesteś w stanie z każdym klientem czy współpracownikiem porozumieć się w taki sam sposób. Jesteśmy różni z wielu powodów. Każdy z nas czegoś innego oczekuje w procesie komunikacji. Zapraszamy na warsztaty, w czasie których doświadczysz jak ważna jest inkluzywna (czyli dostępna dla każdego, nikogo nie wykluczająca) komunikacja. Poznasz narzędzia, które w tym procesie będą Ciebie wspierać.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • Uświadomienie konieczności dostosowania własnego stylu komunikacji do osób, z którymi wchodzimy w relacje.
  • Uświadomienie podobieństw i różnic, których doświadczamy w procesie komunikacji.
  • Poznanie narzędzi wspierających proces komunikacji z różnymi grupami klientów i współpracowników.
  • Uczestnicy zdobędą wiedzę nt. różnych form komunikacji i będą potrafili wykorzystać ją w praktyce.
  • Poznanie narzędzi wspierających procesy komunikacyjne w różnych sytuacjach.
zwiń
rozwiń
Program
  1. Komunikacja asertywna jako wsparcie w procesie trudnych sytuacji, czyli jak reagować asertywnie w sytuacjach, gdy druga strona staje się defensywna lub agresywna?
  2. Jakie są najbardziej rozpoznawalne techniki manipulacji i jak je skutecznie zidentyfikować, czyli komunikacja na poziomie faktów jak wsparcie w procesie pracy, gdy doświadczamy manipulacji.
  3. Komunikacja na poziomie emocji kiedy rozmówcy potrzebują naszej empatii, czyli jak zachować równowagę między wyrażaniem empatii, a trzymaniem się faktów i celów rozmowy?
  4. Prosty język jako zespół narzędzi do komunikowania się w sposób łatwy i zrozumiały, czyli jak w swoich wypowiedziach mówionych i pisanych dotrzeć do wszystkich klientów?
  5. Komunikacja alternatywna i wspomagająca jako wsparcie w sytuacjach, gdy słowa są niewystarczające, czyli z jakich narzędzi możemy skorzystać?
  6. Komunikacja międzykulturowa kiedy ciężko nam nawzajem zrozumieć własne skrypty, czyli jak oswoić to, co nieznane?
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy urzędów gmin i miast - osoby odpowiedzialne za komunikację z mieszkańcami, w tym pracownicy biur prasowych, wydziałów promocji, czy referatów ds. komunikacji społecznej. Osoby pracujące w jednostkach organizacyjnych, takich jak ośrodki pomocy społecznej, instytucje kultury, czy szkoły. Specjaliści ds. promocji i marketingu JST odpowiedzialni za tworzenie i realizację kampanii promujących działania samorządu, w tym skierowanych do różnych grup mieszkańców. Koordynatorzy ds. dostępności odpowiedzialni za zapewnienie dostępności usług publicznych i przestrzeni publicznej dla wszystkich mieszkańców, w tym osób z niepełnosprawnościami.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Ekspert w dziedzinie komunikacji oraz obsługi klienta w instytucjach publicznych. Prowadzący jest certyfikowanym trenerem, który od lat szkoli pracowników urzędów, w zakresie efektywnej komunikacji, w tym stosowania nowoczesnych narzędzi wspierających interakcje z klientami. Jego podejście oparte jest na praktycznych przykładach oraz dostosowywaniu metod pracy do indywidualnych potrzeb uczestników. Jako specjalista, prowadzący łączy wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym, co pozwala uczestnikom szkolenia zdobyć nie tylko cenne informacje, ale i umiejętności, które od razu mogą wdrożyć w swojej pracy zawodowej.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Katarzyna Nowak
Kierownik działu sprzedaży
tel. 32 253 63 77
katarzyna.nowak@okst.pl
Lidia Kaczmarek
Katarzyna Szott
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 31 stycznia 2025 r.